sobota, 27 sierpnia 2022

Perfumy na letnie dni od Miraculum

Cze艣膰 馃榿 nie dawno dosta艂am w prezencie torb臋 pe艂n膮 kosmetyk贸w. Znalaz艂am tam mi臋dzy innym trzy flakony perfum Miraculum. Dzi艣 powiem przedstawiam MIRACULUM Woda perfumowana TRAP OF THE SENSES
Woda Perfumowana Miraculum TRAP OF THE SENSE - elektryzuj膮c膮 kompozycj臋 otwiera 艣wie偶a wo艅 bergamotki i esencja soczystej limonki, kt贸r膮 prze艂amuje serce zapachu zbudowane ze zmys艂owych akord贸w kwiatowo - owocowych: ja艣minu, lawendy i brzoskwini. Uwodzicielskiej g艂臋bi dodaj膮 nuty zielone po艂膮czone z odrobin膮 s艂odkiej wanilii.
Nuty zapachowe:
NUTA G艁OWY: bergamotka, limonka, mandarynka, nagietek
NUTA SERCA: kwiat pomara艅czy, ja艣min, brzoskwinia, lawenda
NUTA BAZY: fasolka tonka, mech, wanilia, wetyweria
Powiem Wam, 偶e ta buteleczka mnie zauroczy艂a. Pi臋kny, kwadratowy, szklany flakon z bia艂膮 zatyczk膮 ozdobiony jest 偶贸艂t膮 kokardk膮 馃槏 Dla mnie, ten flakon jest uroczy.

A zapach? przepad艂am od pierwszego u偶ycia 馃槏馃挅 Ja mam swoje ulubione zapachy i trudno mi dobra膰 co艣 nowego. Co艣 co mi si臋 spodoba, co艣 od czego mnie nie b臋dzie bola艂a g艂owa i nie dostan臋 md艂o艣ci. Ale w tym wypadku to by艂a mi艂o艣膰 od pierwsze psikni臋cia.
U偶ywam ich codziennie, s膮 bardzo trwa艂e.
Spryskam sk贸r臋 rano i do wieczora czuj臋 pi臋kny kwiatowy zapach 馃槏
Mam nadziej臋, 偶e b臋d膮 zawsze dost臋pne, 偶ebym mog艂a kupi膰 kolejne opakowania.

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie si臋 zapowiadaj膮:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Kwiatowy zapach bardzo mnie przekonuje, wi臋c dla mnie to super sprawa.

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.