środa, 10 sierpnia 2022

Nawilżająca maseczka z kwasem hialuronowym

Kochani, nie dawno dostałam Ani @colovista paczkę niespodziankę, w której znalazłam mnóstwo maseczek 😍. A skoro już mam tyle dobroci to trzeba je zużywać 😁.
Dziś moja opinia o pierwszej z nich - Schaebens - Hyaluron Tuch Maske Hydro Booster - z kwasem hialuronowym
Firma nie sprzedaje produktów na polskim rynku, dlatego też trudno znaleźć cokolwiek napisanego o tym produkcie po polsku. Ostatecznie coś mi się udało znaleźć na stronie wizaz.pl 😁 - Maseczka w płachcie Schaebens z kwasem hialuronowym: wygładza i daje aż do 140% więcej nawilżenia.
Opis z opakowania - Kwas hialuronowy to naturalny wzmacniacz nawilżenia. Skuteczny składnik aktywny zapewnia maksymalne nawilżenie skóry. Dzięki temu jest gładsza, bardziej elastyczna i nadaje jej młodzieńczy wygląd. Intensywna formuła jest szybko wchłaniana przez skórę i natychmiast daje więcej nawilżenia. Skóra jest długotrwale nawilżona, a drobne zmarszczki i przesuszenia są wygładzone.
Skład (INCI): Aqua, Dipropylene Glycol, Allantoin, Dipotassium Glycyrrhizate, Glycerin, Hyaluronic Acid, Hydroxylated Lecithin, Niacinamide, Saccharide Isomerate, Sodium Hyaluronate, Trehalose, 1,2-Hexanediol, Citric Acid, Hydroxyacetophenone, Parfum, Pentylene Glycol, Phenoxyethanol, Polyglycerin-6,polyglyceryl-10 Myristate, Sclerotium Gum, Sodium Citrate, Sodium Polyglutamate, Xanthan Gum 
Sposób użycia jest bardzo prosty. Wyjmujemy maseczkę i nakładamy na oczyszczoną skórę twarzy. Maseczkę trzymamy 10-15 minut.
Opakowanie maseczki to aluminiowa saszetka, która chroni przed wysychaniem, ale też i przed wylaniem płynnego serum. Maseczka wykonana jest z cieniutkiego materiału, który bardzo dobrze przylega do skóry twarzy. Maseczka jest bezzapachowa.
Po zdjęciu maseczki ze skóry pozostałe serum bardzo szybko się wchłonęło, a skóra pozostała świetnie nawilżona. Bardzo się cieszę, że nie pozostało żadne klejenie się skóry, bo tego nie znoszę.
Tradycyjnie już, maseczkę zastosowałam rano i mogę Was zapewnić, ze przez cały dzień moja skóra była pięknie nawilżona, a drobne zmarszczki i bruzdy spłycone.
Jestem bardzo ciekawa kolejnych maseczek i żałuję tylko jednego, że tej marki nie ma u nas w regularnej sprzedaży.

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.