piątek, 22 października 2021

Maseczka z kolagenem i witaminą C

Dobry wieczór 😁 jak co piątek zapraszam na recenzję maseczki. Dziś produkt, który mam z pudełka Lookfantastic - Beauty Pro – Beauty Pro Brightening Collagen Sheet Mask with Vitamin C

Opis ze strony producenta - BeautyPro Brightening Sheet Mask to jedna z naszych najlepiej sprzedających się masek, która będzie doskonałym dodatkiem do codziennej pielęgnacji skóry. Maska przywraca równowagę nierównym odcieniom skóry i zmniejsza pigmentację, jednocześnie poprawiając i rozjaśniając cerę. Kluczowymi składnikami Maseczki Rozjaśniającej są Kolagen, Witamina C i Aloe Vera, które stanowią doskonałe połączenie rozjaśniające cerę i poprawiające elastyczność skóry, dzięki czemu maska w płachcie jest idealna jako kuracja przeciwstarzeniowa.
Kolagen i witamina C to dwa kluczowe składniki stosowane w wielu produktach do pielęgnacji skóry ze względu na ich potężne właściwości nie tylko poprawiające stan skóry, ale także chroniące skórę przed widocznym wpływem stresorów środowiskowych. Maska jest odpowiednia dla wszystkich rodzajów skóry i działa, aby wydobyć młodzieńczy i promienny blask, jednocześnie likwidując drobne linie, zmarszczki i przebarwienia.

Jeśli Twoja skóra jest trochę zmęczona lub masz matową cerę, maska sprawi, że Twoja skóra będzie ponownie energetyzowana i miękka w dotyku w zaledwie 15 minut.

Skład (INCI):

Aqua, Glycerin, Glycereth-26, Propylene Glycol, Hydrolyzed Collagen, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Arbutin, Sodium Ascorbyl Phosphate, Sodium Hyaluronate, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Portulaca Oleracea Extract, Sophora Angustifolia Root Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower/leaf/stem Extract, Butylene Glycol, Caprylhydroxamic Acid, 1,2-Hexanediol, Boswellia Serrata Resin Extract, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Natto Gum, Punica Granatum Fruit Extract, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Extract, Tocopheryl Acetate, Pearl Extract, Niacinamide, Disodium EDTA, Carbomer, Triethanolamine, Hydroxyethylcellulose, Parfum, Sodium Nitrate, Glyoxal, Maltodextrin, Benzyl Benzoate

Sposób użycia jest bardzo czytelnie pokazany na opakowaniu pismem obrazkowym 😁
W tym pięknym czerwonym opakowywaniu mieściła się biała, bardzo cieniutka i mięciutka maseczka. Tak mokra, że aż z niej kapało jak wyjęłam z opakowania. Dawno już mi się nie trafiła tak mocno nawilżona maseczka. A jaki ma cudowny zapach! 😍 wyczuwam w niej zapach owoców czarnej porzeczki i o ile samych owoców nie lubię, to ta maseczka mi pachnie takim słodkim sokiem z czarnej porzeczki. Po nałożeniu na skórę twarzy resztki serum z opakowania nałożyłam na maseczkę i na szyję.
Po zalecanym czasie 15 minut maseczkę zdjęłam a resztki serum wklepała w skórę. Bardzo szybko serum się wchłonęło do suchości i skóra nic, a nic się nie kleiła. Takie efekty to ja lubię. Ponadto moja skóra nabrała pięknego blasku 😍 oczywiście została świetnie nawilżona, a drobne linie się spłyciły.
W dodatku maseczka mnie nie podrażniła, ani nie uczuliła.
Z tej maseczki jestem bardzo zadowolona i bardzo chętnie bym ją kupiła ponownie. Co o niej sądzicie?

5 komentarzy:

  1. Nie znam, ale chętnie bym wypróbowała taką maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maseczki nie znam a czarną porzeczkę uwielbiam. Szkoda, że to już jesień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To super, że jesteś zadowolona z tej maseczki. Nie słyszałam wcześniej o niej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.