艣roda, 18 sierpnia 2021

Peeling micelarny do twarzy

Cze艣膰 馃榿 dzi艣 post, kt贸ry trudno mi napisa膰, bo nie lubi臋 pisa膰 o kosmetykach, kt贸re si臋 u mnie nie sprawdzi艂y, ale niestety tak te偶 bywa, nie wszystkie kosmetyki si臋 sprawdzaj膮 u ka偶dego. Dzi艣 moja opinia o Avon Nutra Effects - Peeling micelarny do twarzy

Opis ze strony Avon.plDelikatny peeling micelarny do twarzy Nutra Effects przyjemnie koi, wyg艂adza i przywraca sk贸rze r贸wnowag臋.

  • Zastosowanie: do oczyszczania ka偶dego typu cery, szczeg贸lnie wra偶liwej, alergicznej i naczynkowej
  • Dzia艂anie: usuwa martwe kom贸rki sk贸ry, dog艂臋bnie oczyszcza pory, nie powoduj膮c podra偶nie艅
  • Efekt: g艂adka, ukojona i zr贸wnowa偶ona cera

Twoja wra偶liwa cera wymaga szczeg贸lnej piel臋gnacji? Micelarny peeling Nutra Effects stworzyli艣my w艂a艣nie dla Ciebie! Jego 艂agodna formu艂a z ekstraktami: z ro艣liny cica i szafranu indyjskiego oraz witamin膮 E g艂臋boko oczy艣ci pory, pomo偶e usun膮膰 martwy nask贸rek i przyniesie sk贸rze przyjemne ukojenie. Skutecznie i bez 偶adnych podra偶nie艅.

Stosuj na wilgotn膮 sk贸r臋 twarzy. Masuj twarz kolistymi ruchami i dok艂adnie sp艂ucz.
Sk艂ad (INCI):
AQUA, GLYCERIN, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, ACRYLATES COPOLYMER, SILICA, DECYL GLUCOSIDE, SODIUM CHLORIDE, COCAMIDE MEA, MENTHYL LACTATE, PPG-5-CETETH-20, PARFUM, PEG-120 METHYL GLUCOSE DIOLEATE, SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, SODIUM COCOYL ISETHIONATE, CITRIC ACID, PPG-12-BUTETH-16, COCONUT ACID, LONICERA CAPRIFOLIUM (HONEYSUCKLE) FLOWER EXTRACT, LONICERA JAPONICA (HONEYSUCKLE) FLOWER EXTRACT, PANTHENOL, BUTYLENE GLYCOL, TETRAHYDRODIFERULOYLMETHANE, TETRAHYDRODEMETHOXYDIFERULOYLMETHANE, AVENA SATIVA (OAT) KERNEL EXTRACT, AVENA SATIVA (OAT) PROTEIN EXTRACT, CENTELLA ASIATICA LEAF EXTRACT, TETRAHYDROBISDEMETHOXYDIFERULOYLMETHANE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER EXTRACT, CHLORPHENESIN.
Peeling mamy w tubie wykonanej z mi臋kkiego plastiki. Kolorystyka dla ca艂ej serii jest bardzo 艂adne i przyjemna dla oka, jest to wszystko w kolorze bia艂ym z r贸偶owymi akcentami i czarn膮 czcionk膮.
Peeling ma lekko bia艂y kolor i fajn膮 偶elow膮 konsystencj臋. W tym 偶elu ukryte s膮 drobinki peelinguj膮ce. Jest ich mn贸stwo i s膮 jak mia艂ki piasek. Peeling ma bardzo delikatny i przyjemny zapach.

Podczas stosowania jest bardzo przyjemny, fajnie, delikatnie, ale i skutecznie oczyszcza sk贸r臋. Nie trzeba si臋 obawia膰 o uszkodzenie jej. I generalnie wszystko by艂oby OK, gdyby mojej sk贸ry za mocno nie napina艂. Po u偶yciu jego za ka偶dym razem odczuwa艂am dyskomfort mocno 艣ci膮gni臋tej sk贸ry. Niestety nie podoba艂o mi si臋 to i musia艂am si臋 z nim po偶egna膰.

Reszta kosmetyk贸w z tej serii sprawdzi艂a si臋 bardzo dobrze.

Co s膮dzicie o tym pellingu?

9 komentarzy:

  1. Dawno ju偶 nic nie zamawia艂am z Avonu. :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Fajnie, 偶e zapach jest delikatny ❤

    OdpowiedzUsu艅
  3. Nie znam tego kosmetyku ani tej serii, ale te偶 nie lubi臋 艣ci膮gni臋tej sk贸ry

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ja og贸lnie nie jestem fank膮 ich piel臋gnacji i wcale si臋 nie dziwi臋, 偶e tak 艣ci膮ga sk贸r臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Nie stosowa艂am jeszcze tego peelingu, ale dobrze, 偶e si臋 u Ciebie sprawdzi艂.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Fajnie, 偶e dobrze si臋 sprawdza. W czasach licealnych by艂am konsultantka i u偶ywa艂am niemal wy艂膮cznie kosmetyk贸w i perfum z Avon

    OdpowiedzUsu艅
  7. U mnie ostatnio pojawi艂o si臋 kilka kosmetyk贸w z avon ale tego nie mia艂am

    OdpowiedzUsu艅
  8. Ja nie jestem przekonana do ich piel臋gnacji, jedynie kiedy艣 u偶ywa艂am maseczki z linii Spa :)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.