poniedziałek, 23 sierpnia 2021

Maseczka przeciwzmarszczkowa

Cześć 😀 dziś recenzja ostatniej maseczki iBrands iBeauty Cosmetics Face Mask + Collagen Betaine Panthenol - tym razem maseczka przeciwzmarszczkowa

Taki opis na opakowaniu - Maska przeciwzmarszczkowa, nadaje promienny, zdrowy wygląd, a skóra staje się zauważalnie jędrniejsza.
Skład (INCI):

Sposób użycia jest bardzo prosty i w sposób czytelny pokazany na opakowaniu.

Maseczka po wyjęciu z opakowania jest bardzo dobrze nasączona i ma dobrze wycięte otwory, pasujące do mojego kształtu twarzy. W dodatku jej zapach jest całkiem przyjemny (taki kremowy).

Po zastosowaniu tej maseczki skóra przez cały dzień była świetnie nawilżona i taka gładziutka. Oczywiście, jak mam ostatnio w zwyczaju, nie zastosowałam kremu, żeby lepiej obserwować efekty po maseczce.

Z maseczki jestem zadowolona.

7 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze, że z tej maseczki jesteś zadowolona i że skóra była dobrze nawilżona przez cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przetestowałabym tą maseczkę :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teh maseczki jeszcze u siebie nie testowałam. Fajnie, że jesteś z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej maski jeszcze nie mialam u siebie a szkoda bo uwielbiam maskowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że maseczka się sprawdziła. Na już nie pamiętam kiedy zrobiłam sobie taki zabieg na twarz. Ostatnio jestem. Ardzo zabiegana a i kosmetyki się kończą. Nie mam żadnej maski ani peelingu do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  6. To dobrze, że z działania tej maseczki jesteś zadowolona :) ja widzą ją pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że maseczka się u ciebie sprawdziła. Ja aktualnie staram się zużyć te w dużych opakowaniach i jednorazowe odłożyłam na później

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.