niedziela, 16 maja 2021

Mineralny tusz do rzęs

Cześć 😁 w kwietniu z wielką ochotą skusiłam się ECO BOX od beGLOSSY. Wewnątrz pudełka znalazłam m.in. Sampure Minerals Admire Black - Mineralny tusz do rzęs w kolorze czarnym.

Informacja z dołączonej do pudełka ulotki - Bogato pigmentowany tusz zmiękcza i odżywia rzęsy malując je nasyconym kolorem. Zapewnia efekt pięknych rzęs. Szczoteczka Admire pomaga pokrywać rzęsy intensywnym pigmentem od nasady aż do końcówki zapewniając im długość i objętość. Maskara dostępna jest w trzech kolorach: czarny, brązowy, electric blue. Klientki BeGlossy mają okazję przetestować wariant czarny. 

Skład (INCI):

Czerne matowe opakowanie z białym napisem jest bardzo eleganckie, a zarazem wygodne w użyciu.

Silikonowa stożkowa szczoteczka bardzo dobrze rozprowadza tusz po całych, nawet najkrótszych rzęsach. 
Pierwsze użycia nie należały do udanych. Myślałam, że tusz wysechł. Malowałam rzęsy kilka razy i nie wiele co było widać, ale po trzech dniach regularnego używania było dużo lepiej. 
Efekt poniżej.

Makijaż wykonany tym tuszem jest takim dziennym, do pracy. Nie udało mi się osiągnąć jakiegoś spektakularnego efektu.
A co do jego trwałości? to bywało różnie. Jednego dnia wieczorem moje oczy wyglądały nadal dobrze, a pod oczami nie było śladu okruszków, a innego dnia pod oczami miałam efekt pandy.
Tusz bardzo dobrze się zmywa obecnie używanym płynem micelarnym.
Ponadto nie uczulił mnie, ani nie podrażniał moich oczu.
Generalnie więcej go nie kupię, bo znam kilka innych tuszów, z których jestem zadowolona.

5 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam i nie używałam mineralnego tuszu, więc z zaciekawieniem czytałam Twoja recenzje. Przyznam że jestem sceptycznie nastawiona - podkreśla rzęsy ale bez efektu wow i się trochę osypuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ten tusz nie jest rewelacyjny i efekt jest jako taki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze tusz nie okazał sie godny polecenia, ale dlatego wiem po co nie sięgac dzieki Tobie kochana ;) Ogólnie to akurat w przyszłym czasie konczy mi się tusz i dlatego poszukuję jakiegoś nowego i sprawdzonego, takze bede wdzięczna za jakiekolwiek propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.