niedziela, 20 wrze艣nia 2020

Antycellulitowa 艣mietanka do cia艂a

Cze艣膰 馃榿 w pogoni za 艂adnym cia艂em kupi艂am w Rossmannie antycellulitow膮 艣mietank臋 do cia艂a o zapachu mandarynki firmy Fluff Superfood 
Fluff jest to nowa marka na rynku polskich kosmetyk贸w. Pisz膮 o sobie, 偶e jest to wi臋cej ni偶 nowa marka, 偶e to spos贸b widzenia 艣wiata oraz uk艂on w stron臋 kobieco艣ci. Kosmetyki tej firmy s膮 naturalne, wega艅skie, curently-free, superfood i niezapychaj膮ce.
Produkt, kt贸ry kupi艂am jako pierwszy do przetestowania jest to g臋sty, kremowy balsam do cia艂a o dzia艂aniu intensywnie uj臋drniaj膮cym. Balsam zawiera ekstrakt z grejpfruta oraz olej z orzech贸w macadamia, kt贸re skutecznie pomagaj膮 pozby膰 si臋 cellulitu. Sk贸ra po u偶yciu 艣mietanki pozostaje napi臋ta i nawil偶ona.
Sk艂ad (INCI):
Aqua, Cocos Nucifera Oil, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Alcohol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Parfum, Shorea Robusta Seed Butter, Citrus Grandis Fruit Extract, Sodium Lauroyl Glutamate, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, CI 45100. 
Spos贸b u偶ycia: stosuj膮c okr臋偶ne ruchy, wmasuj odpowiedni膮 ilo艣膰 balsamu w sk贸r臋 ca艂ego cia艂a.
Ekstrakt z grejpfruta czyni sk贸r臋 elastyczn膮 i promienn膮 oraz wp艂ywa na spowolnienie starzenia si臋 sk贸ry. Pomaga uj臋drni膰 sk贸r臋 i skutecznie zwalczy膰 cellulit.
Olej z orzech贸w makadamia stymuluje produkcj臋 kolagenu, zmniejsza przebarwienia, dzia艂anie wolnych rodnik贸w oraz nawil偶a i uelastycznia sk贸r臋.
B艂臋kitna tuba z mi臋kkiego plastiku kryje w sobie r贸偶ow膮 艣mietank臋. By艂am zdziwiona nazw膮 tego produktu, bo 艣mietanki to jeszcze nie mia艂am. Konsystencja produktu jest bardzo puszysta, jak ubita 艣mietana w艂a艣nie. Oczywi艣cie zaskoczeniem by艂 kolor produktu. Spodziewa艂abym si臋 raczej mase艂ka w kolorze bia艂ym (nie wiem dlaczego, mo偶e zazwyczaj produkty kosmetyczne maj膮 taki kolor).
A co do zapachu, to w pierwszej chwili nie spodoba艂 mi si臋, wydawa艂 mi si臋 dziwny i sztuczny, ale jak zacz臋艂am stosowa膰 to zapach tej 艣mietanki nie dra偶ni艂 mnie i by艂 mi艂y dla mojego nosa. Kojarzy艂 mi si臋 z gum膮 balonow膮.
Sam balsam mimo swojej puszysto艣ci jest bardzo tre艣ciwy. Po na艂o偶eniu na sk贸r臋 w miar臋 wcierania robi艂 si臋 bia艂y, ale po tym jak go przestaj臋 wciera膰 w sk贸r臋 przestaje go by膰 wida膰. Ale zdecydowanie 艣mietanka jest na sk贸rze, tworzy t艂usty film, kt贸ry dobrze zabezpiecza sk贸r臋, a potem niestety wch艂ania si臋 pi臋knie w ubrania, ale nie brudzi ubra艅. Dlatego te偶, ja ten produkt stosowa艂am jedynie na noc. Rano sk贸ra zawsze by艂a dobrze nawil偶ona, do tego stopnia, 偶e wystarczy艂o go stosowa膰 co drugi dzie艅.
Zgodnie z obietnicami producenta sk贸ra jest dobrze nawil偶ona i lepiej uj臋drniona. Co do sk贸rki pomara艅czowej, to powiedzmy sobie szczerze, cud贸w nie ma. Od jednego produktu nie zniknie. Ca艂y czas pracuje nad tym, 偶eby jej by艂o jak najmniej i moja sk贸ra jest w naprawd臋 dobrej kondycji.
艢mietank臋 mog臋 Wam spokojnie poleci膰, jest warta wypr贸bowania. My艣l臋, 偶e si臋gn臋 jeszcze po inne produkty tej firmy, a p贸ki co, ja zabieram si臋 za inne kosmetyki do cia艂a, kt贸re ostatnio kupi艂am, bo jestem ich bardzo ciekawa. 

14 komentarzy:

  1. My艣l臋, 偶e w niedalekiej przysz艂o艣ci sie skusze

    OdpowiedzUsu艅
  2. Mam j膮 w zapasach i jestem bardzo ciekawa. My艣l臋, 偶e b臋dzie lepsza ni偶 jogurt do cia艂a tej firmy jaki ju偶 stosowa艂am :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. jest to pierwszy produkt tej firmy, ale my艣l臋, ze nie ostatni

      Usu艅
  3. Kusz膮 mnie produkty tej marki, ale bardziej z kategorii piel臋gnacji twarzy ni偶 cia艂a ;)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Bardzo ciekawy kosmetyk, marki nie znam wi臋c na pewno si臋 skusz臋. :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. O chetnie bym siegnela po ta smietanke ;D

    OdpowiedzUsu艅
  6. je艣li co艣 jest 艣mietank膮 to musi by膰 dobre! z ch臋ci膮 bym wypr贸bowa艂a, zapowiada si臋 kusz膮co ;-)

    OdpowiedzUsu艅
  7. No nie wiem, mimo wszystko chyba bym jej nie chcia艂a ze wzgl臋du na ten t艂usty film...

    OdpowiedzUsu艅
  8. Podoba mi si臋 sk艂ad i konsystencja tego produktu. Czuj臋 si臋 skuszona.

    OdpowiedzUsu艅
  9. ja ostatnio u偶ywam kremu antycelulitowego z bioslek jest ca艂kiem ok jak dla mnie, tego co prezentujesz nie znam

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ju偶 od jakiego艣 czasu zerkam na te kosmetyki i kusz膮 mnie. Ostatnio zu偶ywam sporo balsam贸w do cia艂a wi臋c pewnie si臋 skusz臋 w nied艂ugim czasie.

    OdpowiedzUsu艅
  11. Zaciekawi艂a艣 mnie ni膮, t膮 艣mietank膮, dobra dla mnie na zim臋, p贸ki co kupi艂am krem do rak tej firmy :)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.