czwartek, 2 lipca 2020

Krem Avant z kwasem hialuronowym

Cześć :) mój mega drogi krem od Lookfantastic dobił dna, więc najwyższy czas podzielić się moją opinią o nim. Mowa tu oczywiście o AVANT - Ultimate Hyaluronic Acid Resurfasing Duo Moisturiser. Jak już pisałam jego cena to 100 £ czyli około 518 zł (w zależności od kursu waluty).
Opis ze strony Lookfantastic - Rozjaśnij i wygładź cerę dzięki Avant Skincare Ultimate Hyaluronic Acid Resurfacing Duo Moisturizer, odżywcza formuła przeciwzmarszczkowa, która działa na powierzchnię skóry, zapewniając jej młody wygląd. Kojące połączenie kwasu hialuronowego, masła shea i olejku ze słodkich migdałów napina i ujędrnia skórę oraz przywraca wilgoć, dzięki czemu skóra jest jaśniejsza i bardziej wyrównana. Przeciwutleniacze Witaminy A, B, D i E pomagają zmniejszyć widoczność drobnych linii i zmarszczek, zapewniając wyraźnie młodszy wygląd.
Skład (INCI):
Aqua (Water), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Glycerin, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Dicaprylyl Ether, Propylheptyl Caprylate, Dimethicone, Sodium Hyaluronate, Niacinamide, Maris Aqua (Sea Water), Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Peg-75 Stearate, Ceteth- 20, Steareth-20, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Sodium Polyacrylate, Xanthan Gum, Lactic Acid, Parfum (Fragrance), Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Sodium Hyaluronate, CI 15985 (FD&Amp;C Yellow No. 6), CI 17200 (D&Amp;C Red No.33).
Krem w oryginalnym opakowaniu jest w zakręcanym słoiczku. Natomiast na potrzeby box'a został zapakowany w tubkę z miękkiego plastiku.
W tej tubce kryje się krem w kolorze białym :) nic bardziej mylnego
Gdy kremu było tak mało, że nie mogłam go wycisnąć z tubki najzwyczajniej w świecie tubkę rozcięłam no i się okazało, że krem jest różowy :) i w dodatku jest go jeszcze bardzo dużo.
Krem jest lekkiej konsystencji i świetnie się nakłada na skórę twarzy i szybko wchłania. Ja nie wyczuwam w nim zapachu.
Krem po nałożeniu odczuwalnie nawilża skórę. Produkt jest bardzo wydajny, z początku stosowałam ten krem dwa razy dziennie, rano i wieczorem, i wystarczył mi na prawie 2 miesiące. 
Moja skóra jest bardzo dobrze nawilżona i naprężona. Zgodnie z obietnicami producenta widoczność drobnych linii i zmarszczek zdecydowanie uległa zmniejszeniu. Wiadomo, żaden krem nie spowoduje "wyprasowania" zmarszczek, ale może spowodować ich spłycenie i ten u mnie tak zadziałał. 
Gdyby nie cena, to skusiłabym się na kolejne opakowanie tego kremu.
Czekam na Wasze opinie.

3 komentarze:

  1. Dobrze, że krem jest wydajny i wystarczył Ci na tak długi czas. Od droższych produktów zawsze mam większe wymagania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kremy z kwasem hialuronowym, woec i ten bardzo mnie Bogusiu ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubiękremy z wasem hialuronowym bo zwykle się właśnie dobrze wchłaniają :) Też chcę być wyprasowana :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.