środa, 13 maja 2020

Booster od Elizabeth Arden

Cześć :) dzięki subskrypcji box'a Lookfanstactic miałam okazję wypróbować Elizabeth Arden Superstart Skin Renewal Booster. Jest to serum do twarzy, które pomaga przywrócić zdrowy wygląd powierzchniowej warstwy skóry, wzmacniając jej naturalną zdolność do naprawy i odnowy. Zaprojektowane dla każdej kobiety i do każdego rodzaju skóry.
Informacja znaleziona ba stronie ezebra.pl: 
Superstart Skin Renewal Booster zwiększa naturalne mechanizmy obronne skóry i jej zdolność do odnowy. Został zaprojektowany tak, aby pomóc przywrócić zdrowy wygląd powierzchniowej warstwy skóry, wzmacniając jej naturalną zdolność do naprawy i odnowy. Stosowany przed serum i / lub środkiem nawilżającym zwiększa skuteczność produktów do pielęgnacji skóry. Sprawia, że skóra wygląda pięknie, jest sprężysta i odświeżona. 

Skład (INCI):
Water/Aqua/Eau, Glycerin, Pentylene Glycol, Butylene Glycol, Caprylic/Capric Triglyceride, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Peg-11 Methyl Ether Dimethicone, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/Vp Copolymer, Amodimethicone, Caprylyl Glycol, Carbomer, Ceramide 1, Ceramide 3, Ceramide 6 Ii, Cholesterol, Crithmum Maritimum Extract, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Disodium Edta, Ethylhexylglycerin, Kefiran, Lactobacillus, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Maltodextrin, Parfum/Fragrance, Phytosphingosine, Polymnia Sonchifolia Root Juice, Saccharide Isomerate, Salicornia Herbacea Extract, Sodium Hydroxide, Sodium Lauroyl Lactylate, Sodium Polyacrylate Starch, Xanthan Gum, Chlorphenesin, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate 
Oryginalne opakowanie wygląda jak powyżej (jest to buteleczka z pompką). Zdjęcie pochodzi ze strony Lookfanstastic. Ja miałam jedynie próbkę tego serum w małej tubce.
Serum jest lekko przeźroczyste i ma konsystencję kremu-żelu. Bardzo dobrze nakłada się na skórę i szybko wchłania nie pozostawiając klejącej się warstwy. Na serum nakładłam krem na dzień, ale widzę, że i bez tego bardzo fajnie skóra jest nawilżona i bardziej sprężysta. Moja skóra bardzo szybko reaguje na wszelkie zabiegi pielęgnacujne.
Bardzo fajny produkt i cieszę się, że go mogłam wypróbować. A czy go kupię? szczerze powiem, że cena jednak trochę mnie powstrzymuje od takiej decyzji.

5 komentarzy:

  1. To fakt Bogusiu cena jest troche wysoka, ale jak dziala to chetnie poznam to serum :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam kiedys pielegnacje z Elizabeth Arden i dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie miałam nic z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tę markę kojarzę tylko z zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, bo generalnie marki, które produkują droższe kosmetyki kojarzymy tylko z zapachów.

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.