niedziela, 20 maja 2018

Krem pod oczy Sylveco

Witam 馃榿 wraz z pude艂kiem beGLOSSY w lipcu (a偶 sama si臋 dziw臋, 偶e to ju偶 tak dawno), kt贸rego zawarto艣膰 pokazywa艂am TU dosta艂am naturalny 艂agodz膮cy krem pod oczy SYLVECO 
Z zawarto艣ci pude艂ka bardzo si臋 ucieszy艂am, bo jeszcze nie u偶ywa艂am krem贸w Sylveco, a by艂am bardzo ich ciekawa.
Opis:
Chaber b艂awatek i 艣wietlik 艂膮kowy to znane w medycynie ludowej ro艣liny o dobroczynnym dzia艂aniu na oczy. Zawarte w naszym kremie zapewniaj膮 najdelikatniejszej i najcie艅szej sk贸rze wok贸艂 oczu d艂ugotrwa艂膮 ochron臋 i ukojenie. Starannie dobrane sk艂adniki aktywne kremu pozwol膮 zmniejszy膰 cienie i obrz臋ki, usun膮膰 objawy zm臋czenia, poprawiaj膮c jednocze艣nie spr臋偶ysto艣膰 sk贸ry.
Hypoalergiczny, 艂agodz膮cy krem pod oczy przeznaczony jest do codziennej piel臋gnacji wra偶liwej i delikatnej sk贸ry wok贸艂 oczu. W jego sk艂adzie znalaz艂y si臋 ekstrakty z kory brzozy, chabru b艂awatka oraz 艣wietlika, kt贸re dzia艂aj膮 艂agodz膮co, koj膮co i zmniejszaj膮 obrz臋ki. Dzi臋ki specjalnie dobranej, bezzapachowej formule, krem poprawia struktur臋 sk贸ry, przywracaj膮c jej w艂a艣ciwy poziom nawil偶enia oraz spr臋偶ysto艣膰. Usuwa objawy zm臋czenia i zaczerwienienia, hamuje procesy starzenia si臋 sk贸ry
Sk艂ad (INCI):
Aqua, Vitis Vinifera Seed Oil, Glycine Soja Oil, Sorbitan Stearate and Sucrose Cocoate, Butyrospermum Parkii Butter, Squalane, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Argania Spinosa Kernel Oil, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Euphrasia Officinalis Extract, Centaurea Cyanus Flower Extract, Benzyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Betulin, Xanthan Gum, Dehydroacetic Acid.
Na stronie firmowej mamy r贸wnie偶 opublikowany taki sk艂ad:

Lista sk艂adnik贸w

Woda, Olej z pestek winogron, Olej sojowy, Naturalny emulgator z oleju kokosowego, Mas艂o karite (Shea), Skwalan, Triglicerydy kwasu kaprylowego i kaprynowego, Stearynian glicerolu, Olej arganowy, Kwas stearynowy, Alkohol cetylostearylowy, Ekstrakt ze 艣wietlika 艂膮kowego, Ekstrakt z chabru b艂awatka, Alkohol benzylowy, Witamina E, Betulina, Guma ksantanowa, Kwas dehydrooctowy 
Sk艂adniki aktywne:

Spos贸b u偶ycia:
Cienk膮 warstw臋 kremu nanie艣膰 na oczyszczon膮 sk贸r臋 wok贸艂 oczu. Na noc zastosowa膰 grubsz膮 warstw臋 jako maseczk臋 poprawiaj膮c膮 kondycj臋 sk贸ry.
Krem otrzymujemy w bia艂o-niebieskim kartoniku, kt贸ry jest bardzo dobrze opisany. Ma wypisany ca艂y sk艂ad oraz sk艂adniki aktywne. Po wyj臋ciu z kartonika naszym oczom ukazuje si臋 bia艂y plastikowy pojemniczek typu airless z pompk膮 - opakowanie jest jak najbardziej higieniczne i por臋czne.
Sam krem jest koloru bia艂ego i raczej rzadkiej konsystencji, ale to tylko u艂atwia rozprowadzanie go pod oczami.
Krem zacz臋艂am u偶ywa膰 w grudniu - wiadomo przesuszone powietrze w nagrzanych kaloryferami pomieszczeniach powodowa艂o, 偶e moja sk贸ra pod oczami by艂a bardzo przesuszona i niestety w tych ma艂o komfortowych warunkach krem nie poradzi艂 sobie za dobrze. Sk贸ra nie zosta艂o odpowiednio nawil偶ona, wi臋c moje pierwsze wra偶enia nie by艂o pozytywne. Stwierdzi艂am, 偶e krem jest za s艂aby jak dla mnie i go od艂o偶y艂am na p贸艂k臋. Przyznam si臋, 偶e nawet zastanawia艂am si臋 komu go odda膰, 偶eby si臋 nie zmarnowa艂.
Po jaki艣 trzech miesi膮cach zdecydowa艂am si臋 jednak wyko艅czy膰 opakowanie (nie lubi臋 wyrzuca膰 kosmetyk贸w - no chyba, 偶e si臋 zupe艂nie nie sprawdzaj膮 u mnie, albo mnie uczulaj膮). Efektu wow nie zauwa偶y艂am, ale … krem ca艂kiem nie藕le mi nawil偶y艂 sk贸r臋 pod oczami - zauwa偶alne to by艂o, poniewa偶 moja sk贸ra potrzebuje dobrego nawil偶enia. Wiadomo rano pod makija偶 dawa艂am cienk膮 warstw臋 kremu, ale za to wieczorem nak艂ada艂am grubsz膮 warstw臋, kt贸ra si臋 spokojnie wch艂ania艂a. Krem 艣wietnie si臋 spisywa艂 pod makija偶em, nie powodowa艂 wysuszania sk贸ry, ani nie podkre艣la艂a 偶adnych jej mankament贸w. I najwa偶niejsza rzecz - Starannie dobrane sk艂adniki aktywne kremu pozwol膮 zmniejszy膰 cienie i obrz臋ki. - podczas stosowania tego kremu nie mam podpuchni臋tych oczu. Szok nigdy nie mog臋 sobie z tym poradzi膰, bo nie wiem co jest przyczyn膮 tego stanu, a tu taka niespodzianka. 
Jednak odpowiednio dobrany sk艂ad kosmetyku potrafi zdzia艂a膰 cuda.

Znacie ten krem Sylveco? jak si臋 spisywa艂 u Was?

Zapraszam do komentowania. Odwiedzam wszystkich komentuj膮cych, a jak zainteresowa艂o Ci臋 to co pisz臋 to zapraszam do obserwowania.

15 komentarzy:

  1. Mia艂am sporo pr贸bek i wystarczy艂y mi na miesi膮c stosowania. Nie zauwa偶y艂am wielkich efekt贸w.

    OdpowiedzUsu艅
  2. W艂a艣nie wyci膮gn臋艂am, go z zapas贸w i zacz臋艂am u偶ywa膰, na razie ju偶 na plus jest to, 偶e nie uczuli i nie podra偶nia ;P

    OdpowiedzUsu艅
  3. Akurat ta okolica nie jest u mnie jako艣 bardzo wymagaj膮ca, z cieniami itp. te偶 nie mam zbytnio problemu, a krem mi si臋 podoba :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Tego kremu nie znam akurat, ale ja uwielbiam od偶ywczy z Vianka <3 o czym 艣wiadcz膮 kolejne opakowania :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. lubi臋 sylveco, ale tego kremu akurat nie mia艂am.

    OdpowiedzUsu艅
  6. fajne sk艂ady maj膮 produkty tej firmy:)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Mia艂am i jak dla mnie ten krem nic nie robi艂 ;/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. zgadza si臋, bo ilo艣膰 kremu jak膮 daj臋 obecnie jednorazowo jest (jak dla mnie) du偶a

      Usu艅
  8. Mam ten krem i w艂a艣nie go u偶ywam od d艂u偶szego czasu, ale nie widz臋 偶adnych efekt贸w. Mam wra偶enie te偶, 偶e jest dla mnie za lekki. No nic kompletnie nie robi.

    OdpowiedzUsu艅
  9. Mia艂am pr贸bk臋, wydawa艂 si臋 bardzo lekki.

    OdpowiedzUsu艅
  10. Mia艂am go i lubi艂am - rozja艣nia艂 u mnie zasinienia pod oczami :D

    OdpowiedzUsu艅
  11. Nie mia艂am go ale ja potrzebuj臋 juz czego艣 bardziej mocnego ;)

    OdpowiedzUsu艅
  12. O tego kremu nie mia艂am i nic z tej firmy:)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.