czwartek, 30 listopada 2023

Podsumowanie kosmetyczne listopada

Cze艣膰 馃榿 oj ju偶 nied艂ugo 艣wi臋ta, a w odliczaniu do 艣wiat b臋dzie towarzyszy艂 mi kalendarz adwentowy, kt贸ry otrzyma艂am od Dorotki 馃槏. Jestem bardzo ciekawa co Ona mi przygotowa艂a.
W pa藕dzierniku Te艣ka zrobi艂a u siebie na instagramie wyzwanie #maseczkowapielegnacja. I uda艂o mi si臋 wygra膰 馃槏. W nagrod臋 otrzyma艂am tak膮 urocz膮 przesy艂k臋.
Znowu trafi艂a mi si臋 super promocja w hebe.pl i kupi艂am kolejne balsamy do cia艂a z ceramidami Bielenda Professional, dorzuci艂am do koszyka jeszcze chusteczki do nosa.
W poszukiwaniu mojego szamponu i od偶ywki do w艂os贸w farbowanych trafi艂am na allegro.pl, bo tam znalaz艂am produkty marki Balea. Okazuje si臋, 偶e znowu zmieniaj膮 szat臋 graficzn膮, ale te偶 i przy okazji zmienili te produkty. Oczywi艣cie nie sko艅czy艂o si臋 na zakupie szamponu i od偶ywki, bo do mojego koszyka trafi艂y 偶ele pod prysznic i myde艂ka w p艂ynie. Niestety na stronie drogerii dm, produkty te by艂y nie dost臋pne.
A potem szuka艂am p艂atk贸w hydro偶elowych pod oczy i gdzie trafi艂am? w Rossmann.pl, ale z dostaw膮 do domu, tylko tak uda艂o mi si臋 je zam贸wi膰.
I jeszcze pozazdro艣ci艂am innych i kupi艂am dwutygodnik VIVA wraz z dodatkiem kosmetycznym, a jest nim pianka micelarna do oczyszczania twarzy Bielenda z sokiem z ananasa.
I to ju偶 wszystkie nowo艣ci listopada, a od jutra zapraszam na instagram, bo zaczynamy odliczanie do 艣wi膮t i otwieranie kalendarzy adwentowych.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.