czwartek, 3 sierpnia 2023

Nawadniaj膮ce serum do twarzy od Lumene

Cze艣膰 馃榿 kolejny produkt z kalendarza adwentowego Nordic Hydra [L盲hde] Aqua Serum - LUMENE LAHDE Nawadniaj膮ce serum do twarzy

Opis ze strony producenta - Innowacyjne serum dostarczaj膮ce sk贸rze intensywnego nawodnienia. Ka偶da kropla zawiera dzienn膮 dawk臋 delikatnej arktycznej wody 藕r贸dlanej oraz wzmacniaj膮cego barier臋 nask贸rkow膮 wyci膮gu z arktycznych czerwonych alg , pozyskiwanych z lodowatych, skandynawskich w贸d. Unikalna p艂ynno-偶elowa formu艂a wzbogacona zosta艂a r贸wnie偶 o od偶ywczy, organiczny wyci膮g z arktycznej brzozy oraz odm艂adzaj膮cy kwas hialuronowy. Dzi臋ki temu serum nawadnia nawet najg艂臋bsze warstwy nask贸rka, wyg艂adzaj膮c linie mimiczne i zmarszczki. Pozostawia sk贸r臋 napi臋t膮, spr臋偶yst膮 i delikatnie roz艣wietlon膮. Rekomendowane do ka偶dego typu cery.
Sk艂ad (INCI): AQUA (WATER), BUTYLENE GLYCOL, PROPANEDIOL, BETULA ALBA (BIRCH) JUICE, GLYCERIN, ERIOPHORUM SPISSUM (NORDIC COTTONGRASS) FLOWER or STEM EXTRACT, PHENOXYETHANOL, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, XANTHAN GUM, BETAINE, TREHALOSE, UREA, HYDROLYZED HYALURONIC ACID, ETHYLHEXYLGLYCERIN, DISODIUM EDTA, CAPRYLYL GLYCOL, PENTYLENE GLYCOL, SERINE, COPPER GLUCONATE, MAGNESIUM ASPARTATE, ZINC GLUCONATE, SODIUM HYDROXIDE, PHENETHYL ALCOHOL, ALGIN, DISODIUM PHOSPHATE, GLYCERYL POLYACRYLATE, PULLULAN, SODIUM HYALURONATE, PSEUDOALTEROMONAS EXOPOLYSACCHARIDES, SODIUM CARRAGEENAN, POTASSIUM SORBATE, SODIUM SALICYLATE, CITRIC ACID, GLUCOSE, POTASSIUM PHOSPHATE, SORBIC ACID, MARIS SAL (SEA SALT), CHONDRUS CRISPUS (CARRAGEENAN) EXTRACT, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BENZYL SALICYLATE, CITRONELLOL, LIMONENE, LINALOOL, PARFUM (FRAGRANCE)
Moje opakowanie to zaledwie 8 ml w plastikowej buteleczce koloru granatowego. Pe艂nowymiarowe opakowanie ma 30 ml i chyba jest to opakowanie z pipetk膮.
Z mojego opakowania zdecydowanie lepiej mi si臋 korzysta艂o, jak wyla艂am okre艣lon膮 ilo艣膰 serum  na d艂o艅 ni偶 mazia膰 si臋 t膮 szpatu艂k膮.
Powiem Wam, 偶e produkt WOW!!! od pierwszego u偶ycia!!!
Pierwszy raz u偶y艂am go pod krem, kt贸ry s艂abo si臋 u mnie sprawdzi艂a i mog臋 powiedzie膰, 偶e dzi臋ki temu produktowi moja sk贸ra by艂a pi臋knie nawil偶ona przez ca艂y dzie艅.
Jest to produkt, kt贸ry wpada na moj膮 list臋 zakupow膮 i mam nadziej臋, 偶e do waszej piel臋gnacji te偶 do艂膮czy to serum.

2 komentarze:

  1. Nie do艂膮czy, bo mam zbyt wra偶liw膮 sk贸r臋 na ten sk艂ad, ale ciesz臋 si臋 偶e jeste艣 zadowolona :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Nie mia艂am jeszcze nigdy piel臋gnacji Lumene :)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.