wtorek, 17 maja 2022

Multifunkcyjne serum do rz臋s

Cze艣膰 馃榿 bardzo lubi臋 stosowa膰 sera i od偶ywki do rz臋s, kt贸re wzmacniaj膮 moje rz臋sy. Dlatego te偶 nie dawno skusi艂am si臋 na promocj臋 i kupi艂am m.in. EVELINE COSMETICS SOS LASH BOOSTER
Opis ze strony hebe.plSOS multifunkcyjne serum do rz臋s 5 w 1 to produkt, kt贸ry 艂膮czy w sobie w艂a艣ciwo艣ci serum odbudowuj膮cego, aktywatora wzrostu w艂osa oraz bazy pod tusz. Formu艂a wykazuje dzia艂anie regeneruj膮ce i od偶ywcze. Pogrubia i zag臋szcza rz臋sy.
Preparat nie zawiera substancji zapachowych. Polecany r贸wnie偶 dla os贸b nosz膮cych szk艂a kontaktowe i maj膮cych wra偶liwe oczy.

Sk艂adniki aktywne:

  • bioHyaluron Complex - wnika w struktur臋 rz臋s, nawil偶a, wyg艂adza i stymuluje ich wzrost.
  • Luxury of Youth Complex - regeneruje, od偶ywia i wzmacnia rz臋sy. odbudowuje i chroni w艂贸kna w艂osa przed dzia艂aniem czynnik贸w zewn臋trznych.
  • D - pantenol wnika w g艂膮b rz臋s, nawil偶a, wyg艂adza i pogrubia w艂贸kno w艂osa, nadaje po艂ysk, chroni, regeneruje i wzmacnia rz臋sy od nasady a偶 po same ko艅ce.

Sk艂ad (INCI): Aqua (Water), Paraffin, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Copernicia Cerifera Cera, Stearic Acid, Bis-PEG-12 Dimethicone Beeswax, Propylene Glycol, Glyceryl Behenate, Cetearyl Alcohol, Triethanolamine ,Phenoxyethanol, Hydroxyethylcellulose, Ceteareth-20,DMDM Hydantoin, Argania Spinosa Kernel Oil, Panthenol, Hydrolyzed Soy Protein, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Butylene Glycol, Propylparaben, Sodium Hyaluronate, Sodium Nitrate, Hydrated Silica, Potassium Sorbate, Trisodium EDTA, Disodium EDTA.

Opakowanie jest w bardzo 艂adnej kolorystyce, takiej "bogatej", bo czarno-z艂otej. Na kartonowym opakowaniu s膮 podane wszystkie niezb臋dne dla nas informacje.
Bia艂a silikonowa szczoteczka ma g臋ste w艂oski o r贸偶nej d艂ugo艣ci.
Szczoteczka dzi臋ki swojemu kszta艂towi, dociera do wszystkich w艂osk贸w, nawet tych najkr贸tszych. Serum jest bia艂e, wi臋c dobrze wida膰, kt贸re rz臋sy s膮 pokryte od偶ywk膮.
A jakie efekty? musz臋 przyzna膰, 偶e jestem bardzo zadowolona, gdy偶 po tym serum moje rz臋sy bardzo dobrze si臋 wzmocni艂y i widz臋, 偶e s膮 d艂u偶sze ni偶 na pocz膮tku kuracji. Przesta艂y mi wypada膰 i nawet jak je poci膮gn臋 to si臋 dobrze trzymaj膮. U偶ywam tego serum non-stop ju偶 od ponad dw贸ch miesi臋cy, opakowanie mi si臋 ko艅czy, ale na pewno kupi臋 nast臋pne.
Jest to moje kolejne serum Eveline Cosmetics, z kt贸rego jestem bardzo zadowolona i kt贸re mog臋 Wam poleci膰. Ponadto jest bezpieczne dla oczu.

8 komentarzy:

  1. Od jakiego艣 czasu my艣l臋, 偶eby kupi膰 tego typu kosmetyk. Jestem ciekawa czy ten, o kt贸rym piszesz sprawdzi艂by si臋 i u mnie. Zastanowi臋 si臋 nad nim.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. z obu produkt贸w Eveline jestem bardzo zadowolona

      Usu艅
  2. Nie u偶ywam tego typu produkt贸w, zw艂aszcza od Eveline ;)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Mam, ale szczerze m贸wi膮c tylko le偶y :D

    OdpowiedzUsu艅
  4. Tego produktu akurat nie mia艂am, mam inne serum do rz臋s kt贸re troch臋 ju偶 stosuje i zobaczymy jak si臋 u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Kiedy艣 mia艂am serum Eveline (takie bia艂e opakowanie, nie wiem czy to to samo) i stanowi艂o 艣wietn膮 baz臋 pod tusz. 艁adny efekt z tuszem dawa艂o. Czasami si臋 zastanawiam czy nie kupi膰 jeszcze raz. ;)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.