wtorek, 28 grudnia 2021

Serum z retinolem, które ma odmłodzić moją skórę

Cześć 😁 drogeria EZEBRA na instagramie w październiku zorganizowała konkurs, w którym do wygrania było - NANOIL FACE SERUM DO TWARZY RETINOL

Poczytałam o tym produkcie, że jest to przeciwstarzeniowe serum do twarzy z witaminą A sprawdzi się do pielęgnacji cery każdego rodzaju, zwłaszcza wrażliwej i dojrzałej. Zgłosiłam się do konkursu i byłam bardzo szczęśliwa, jak się okazało, że jestem wśród osób nagrodzonych.

Informacje o tym serum pochodzą ze strony eZebra.pl - Przeciwstarzeniowe serum do twarzy z witaminą A sprawdzi się do pielęgnacji cery każdego rodzaju, zwłaszcza wrażliwej i dojrzałej. Skutecznie spłyca zmarszczki, odnawia naskórek i redukuje przebarwienia.
Serum Nanoil Retinol pobudza odnowę skóry, by przywrócić jej młodość, poprawić napięcie i owal oraz zmniejszyć widoczność przebarwień i zmarszczek. Doskonale przeciwdziała wszelkim oznakom starzenia.

Naturalna formuła oparta o najlepszej jakości retinol, czyli witaminę A, długotrwale i niezwykle skutecznie przeciwdziała nie tylko zmarszczkom, ale też trądzikowi i wszelkim niedoskonałościom. Nie podrażnia skóry. Trwale odmładza oraz poprawia jakość i gęstość skóry, ekspresowo ją wygładzając. Doskonale też nawilża i odżywia.

Skład (INCI): Aqua, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Retinyl Palmitate, Propanediol, Boerhavia Diffusa Root Extract, Di-PPG-2 Myreth-1,0 Adipate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Xanthan Gum.

NANOIL FACE SERUM przeciwstarzeniowe serum do twarzy Retinol

  • przeciwdziała wiotczeniu skóry
  • przywraca twarzy wyrazisty owal
  • rozświetla i rewitalizuje skórę

Nanoil to naturalne oleje, tłoczone na zimno z najlepszej jakości surowców, nierafinowane i organiczne. Kosmetyczne olejki Nanoil mają zastosowanie w kuracji włosów, twarzy i ciała. To bezpieczna i skuteczna kuracja, której działanie potwierdzają badania i certyfikaty. Nanoil to innowacyjność, wszechstronność i siła naturalnych składników.

Serum znajduje się w szklanej brązowej butelce, a dozujemy je za pomocą dołączonej pipetki. Moje pierwsze wrażenie  było bardzo błędne, bo myślałam, że serum jest oleiste, ale na szczęście okazało się, że nie jest to substancja oleista i w moją skórę się pięknie i szybko wchłaniała. 
Serum jest koloru jasnożółtego i bardzo gęstej konsystencji, ale nie stanowi ona problemu w nakładaniu na skórę. Co do zapachu to produkt ma zapach, ale nie umiem go zidentyfikować, nie kojarzy mi się z niczym znanym.
Dzięki tej gęstej konsystencji serum bardzo dobrze aplikować na skórę twarzy, bo nie spływa. Jedną pipetkę nalewałam na palce i wklepywałam w skórę połowy twarzy, a następnie nabierałam druga pipetkę i powtarzałam czynność na drugą część twarzy.
Po wchłonięciu się serum nakładałam na wierzch krem, gdyż bez kremu skóra była za mocno napięta i sucha.
Serum stosowałam na noc, najpierw codziennie, ale potem zamiennie z maseczką całonocną.
Podczas stosowania tego preparatu moja skóra była w bardzo dobrej kondycji. Poza tym, mimo pory roku, która sprzyja temu, że nasza cera jest szara, to moja cera była promienna i pełna blasku.
Należy dodać, że produkt mnie nie uczulił, ani nie podrażnił.
Bardzo dziękuję drogerii eZebra, za taki super prezent.
#ezebra

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.