środa, 29 września 2021

Odżywcza maseczka przeciwstarzeniowa.

Cześć 😁 mimo, że dziś nie piątek to będzie recenzja maseczki, którą wygrałam na isntagramie u Moniki (wszystko co wygrałam możecie zobaczyć TU). To była mega paka maseczek, a wśród nich - Kneipp, Anti-Aging Face Mask - Argan Oil, Shea Butter and Q10 (Maseczka przeciwstarzeniowa z olejkiem arganowym, masłem shea oraz Q10).

Taki prezent szczególnie cieszy, gdyż nie ma tego produktu w PL. Dlatego też opis do tej maseczki zaczerpnęłam ze strony wizaz.plOdżywcza, nawilżająca maska, która widocznie redukuje drobne zmarszczki, zapewniając zauważalnie gładszą cerę. Formuła z olejkiem arganowym, masłem shea oraz Q10.
Sposób użycia - nakładać na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Pozostawić na 10-15 minut. Po tym czasie maseczkę zetrzeć chusteczką nawilżaną lub delikatnie wmasować w skórę. Stosować raz lub dwa razy w tygodniu, w zależności od potrzeb. 
Skład (INCI):
Maseczka jest w aluminiowej saszetce, podzielonej na dwie części, czyli mamy dwie porcje do zastosowania. Maseczkę oczywiście zastosowałam na uprzednio oczyszczoną skórę twarzy. Pozostawiłam, zgodnie z zaleceniami 15 minut, a następnie starłam mięciutkim ręcznikiem (takim małym, specjalnie do tego przeznaczonym).
Kremowa maseczka w kolorze białym i bardzo przyjemnym i delikatnym zapachu świetnie rozprowadza się na skórze. Po starciu maseczki resztki wklepałam w skórę i muszę Wam powiedzieć, że nic, a nic się nie kleiła 😍. 
Na drugi dzień (bo zabieg każdorazowo zastosowałam wieczorem) moja skóra nadal była bardzo dobrze nawilżona i odżywiona, a w dodatku bardzo miękka i miła w dotyku.
Z tej maseczki jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że kiedyś wejdzie na rynek w Polsce.

3 komentarze:

  1. Nie znam tej maseczki, ale cieszę się, że się sprawdziła i że się nie klei :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie bym ją wypróbowała :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że Kneipp ma również maseczki. Zawsze myślałam, że to tylko olejki aromatyczne do kąpieli. Swoją drogą, ciekawe, że tych kosmetyków nie ma w naszym kraju. Wynika to z indywidualnych decyzji producenta?
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.