wtorek, 31 marca 2020

Nowości marca

Cześć 😁 kolejny miesiąc za nami, więc zapraszam na przegląd nowości kosmetycznych. 
Pierwsze i chyba najfajniejsze co pojawiło się u mnie nowego to zakupy na Lookfantastic.pl. Skusiłam się na box'a, a ponieważ miałam kod zniżkowy to do koszyka wpadły też płatki pod oczy PIXI, na które miałam wielką ochotę już od dawna.
Całą wartość pudełka mogliście zobaczyć TU.
Dotarła do mnie też paczuszka od Doroty, dziękuję Ci bardzo
Nie obyło się bez małych zakupów w Oriflame 😁 skusił mnie szal w cytrynki i Gąbka Konjac
Zrobiłam też "małe" zakupy w Avon - ulubiony żel pod prysznic i mydło w płynie o zapachu Citrus Zing (ponieważ te produkty były w bardzo dobrej cenie), rozświetlająco-odmładzające serum do twarzy z 10% Vit. C, kapsułki z protinolem Anew Plumping Shot o kapsułkach może przeczytać TU
oraz dwa kremy do rąk Avon Care i ulubiona szmineczka w kolorze Country Rose.
Jeszcze otrzymałam od Notino próbkę pięknych perfum Boss Alive - bardzo, ale to bardzo mi się podobają. Dziękuję Notino za możliwość zapoznania się z tym zapachem. Całkiem możliwe, że skuszę się na pełnowymiarowe opakowanie.
I jeszcze takim "rzutem na taśmę, bo właśnie przywiózł mi kurier, Odżywkę do rzęs od firmy NUTRIDOME, a właściwie próbkę odżywki, ale z dobrym naturalnym składem, które ja akceptuję.
No i to wszystko 😁 Co powiecie o tych kosmetykach? znacie któreś z nich?

23 komentarze:

  1. Miłego testowania! Płatki pod oczy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty, jestem ciekawa serum :) Pozdrawiam Bogusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tych płatków od pixi ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego używania:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne to pudełko Lookfantastic, płatków pod oczy też jestem bardzo ciekawa jak i tych ampułek Avon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ampułkach już pisałam na blogu, są super
      płatki zaczęłam już używać i też są ekstra

      Usuń
  6. Płatki od PIXI zainteresowały mnie najbardziej, dużo dobrego o nich słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Duzo fajnych nowosci :) milego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie nic nie miałam, a najbardziej zaciekawiły mnie te płatki Pixi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości! Miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne nowosci, milego testowania Bogusiu <3

    OdpowiedzUsuń
  11. dokładnie, fajny szal na wiosnę i lato

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten żel Balea musi bosko pachnieć <3
    A cytrusowe Senses bardzo lubię w ciepłe dni, pewnie sobie zamówię :) Zapach Alive super, taki inny i zaskakujący :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam też tą próbkę od nutridome :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam avonowe citrus zing. :) Bardzo fajne pudełko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.