niedziela, 2 lutego 2020

Żel pod oczy z arniką

Cześć :) po nieudanych próbach z ostatnimi kremami pod oczy wreszcie trafiłam na egzemplarz, gdzie po pierwszym użyciu powiedziałam UFFFF, co za ulga. A co to za gagatek? to żel pod oczy na sińce i obrzmienia z arniką od Floslek
Wprawdzie cieni ani zasinień nie mam, ale mam opuchnięte górne powieki i dlatego też stwierdziłam, że skuszę się na taki żel. 
Bezalkoholowy żel przeznaczony jest do pielęgnacji płytko unaczynionej skóry okolic oczu, skłonnej do tworzenia się cieni. Polecany dla osób, u których pod wpływem czynników zewnętrznych lub wysilania wzroku występują objawy przemęczenia i stresu. Działa kojąco i łagodząco, zmniejsza cienie i tzw. „worki” pod oczami, minimalizuje skłonność do powstawania podpuchnięć skóry powiek.*
Zawiera substancje aktywne:
  • Ekstrakt z arniki górskiej (5%) – pozytywnie wpływa na kondycję skóry naczynkowej, zmniejsza skłonność do zaczerwienienia, łagodzi, regeneruje i wzmacnia.
  • Pantenol (prowitamina B5)(1 %) – nawilża, wygładza i uelastycznia, przyspiesza regenerację naskórka, działa kojąco i łagodząco.
 Skład:
Aqua, Propylene Glycol, Panthenol, Arnica Montana Flower Extract, Arnica Chamissonis Flower Extract,  Carbomer, Triethanolamine, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben
Żel opakowany jest w tubkę zakończoną kaniulą. Bardzo wygodne i higieniczne opakowanie.
Konsystencja produktu żelowa, bardzo dobrze rozprowadza się po skórze i bardzo szybko się wchłania. Nakładłam pod oczy, ale i cienką warstwę na powieki (żeby zniwelować mój problem). Muszę przyznać, że skóra pod oczami została odpowiednio nawilżona, wzmocniona, wygładzona i bardzo fajnie odżywiona. Jest widoczna poprawa w stanie, tej delikatnej skóry.
Wiadomo przecież, że skóra pod oczami jest bardzo delikatna i niezwykle cienka oraz, że wymaga odpowiedniej pielęgnacji.
To jest mój drugi już żel pod oczy od Floslek Pharma. Dowiedziałam się (z informacji zamieszczonej na FB), że firma wypuściła na rynek 4 nowe zestawy - trzy żele i jedno serum pod oczy
Jestem ich bardzo ciekawa i nie ukrywam, że dwa żele, (z ogórkiem i z czarną borówką) już udało mi się kupić, szukam jeszcze serum kawowego.
Co Wy o tym sądzicie? Skusicie się na zakupy tych nowości?
Dajcie znać :) Pozdrawiam.

9 komentarzy:

  1. Mnie uczulają produkty pod oczy tej marki :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpada. Omijam ten skład szerokim łukiem. Nie dla mojej skóry i mojego zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twojej wersji z arniką nie znam :) ale kusi mnie serum kawowe i to z czarną borówką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To nowe serum z kofeiną mam ochotę poznać i pewnie w najbliższej przyszłości kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obecnie używam odżywczy krem pod oczy z FlosLeku i jest fajny. Bardzo dawno temu sięgałam po żele...

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten żel, dkładnie ten pomarańczowy ale strasznie mnie po nim piekła skóra w okolicach oczu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedys mialam zel pod oczy z floslek i niestety totalnie nie widzialam efektow ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawią mnie nowości, póki co mam od nich krem i muszę go najpierw zużyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.