czwartek, 5 grudnia 2019

Krem witaminowo-odżywczy do skóry suchej i wrażliwej

Cześć :) jakiś czas temu dostałam od koleżanki na imieniny krem do twarzy. U niej sprawdzał się wyśmienicie, więc ciekawa była jak mnie on się spodoba. W taki o to sposób otrzymałam pierwszy kosmetyk firmy Balneokosmetyki Malinowy Zdrój - Biosiarczkowy krem witaminowo-odżywczy do twarzy
Co możemy się dowiedzieć o firmie na ich stronie - Jesteśmy producentem polskich kosmetyków. Oferujemy szeroki zakres produktów o kompleksowym działaniu. Nasze kosmetyki to produkty przyjazne dla środowiska, stworzone z naturalnych składników. Nasze produkty nie są testowane na zwierzętach. W naszym asortymencie każdy znajdzie odpowiednie kosmetyki dla siebie. Zapraszamy do wyboru produktów Balneokosmetyki i kosmetyków ekologicznych z serii EKO. W naszej ofercie znajdziesz dermokosmetyki dla różnych rodzajów cery i skóry. Jesteśmy polskim producentem, a formuły naszych kosmetyków są oparte na leczniczej wodzie siarczkowej czerpanej z uzdrowiska „Malina” w Solcu-Zdroju. Woda siarczkowa od dziesiątek lat jest wykorzystywana w leczeniu reumatyzmu, zwyrodnień stawów lub kręgosłupa, cukrzycy i wielu innych chorób. Jednak woda siarczkowa ma także doskonały wpływ na stan skóry. Wspomaga gojenie, zapobiega powstawaniu kolejnych wyprysków i przyczynia się do rozjaśnienia cery.
Odżywczy krem witaminowy do twarzy to Balneokosmetyk z silnie aktywną wodą siarczkową, witaminą C i E, masłem Shea, allantoiną, hydromanilem, ekstraktem z czerwonej algi, olejem z ogórecznika i d-pantenolem. Został stworzony z myślą o cerze suchej, wrażliwej i naczynkowej.
  • Błyskawicznie i długotrwale nawilża, uelastycznia i wygładza cerę
  • Pobudza regenerację skóry
  • Łagodzi podrażnienia i wzmacnia naczynka
  • Rozjaśnia i poprawia koloryt skóry
  • Zwalcza niedoskonałości i zapobiega powstawaniu nowych
  • Odnawia, dotlenia i zmniejsza widoczność zmarszczek
Skład:
Opakowanie tego kremu jest bardzo ładne. Biały kartonik z pomarańczowym paskiem, a w środku szklany słoiczek.
Kartonik nie był zafoliowany, ale na słoiczku pod zakrętka była folia zabezpieczająca. Bardzo mi się to podoba, bo od razu widać czy krem był wcześniej otwierany.
W słoiczku mamy krem w białym kolorze i bardzo fajnej leciutkiej konsystencji.
Po naniesieniu na skórę i rozsmarowaniu, krem bardzo dobrze i szybko się wchłania w moją skórę. Nie pozostawia żadnej tłustej warstwy, a nałożony na wierzch makijaż utrzymuje się w należytym stanie długi czas. 
Skóra jest odpowiednio nawilżona i odżywiona. Niestety nie mogłam stwierdzić czy zmniejszy moje zmarszczki, gdyż nie pasuje mi zapach tego kosmetyku. Mój bardzo wrażliwy nos odczuwa tą wodę siarczkową, która się znajduje w składzie, przez cały dzień. Stosowałam go przez cały tydzień, ale niestety nie jestem w stanie dłużej go używać, właśnie przez ten zapach. A muszę przyznać, że faktycznie moja skóra bardzo się z nim polubiła.

Co sądzicie o takim kosmetyku? Znacie w ogóle Balneokosmetyki? Czekam na Wasze komentarze.

4 komentarze:

  1. Pierwsze widzę, ale chętnie bym zakupiła dla mojej mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za tymi kremami, moja skóra się z nimi nie polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj mi pewnie też by zapach przeszkadzał, choć czasem warto się przemęczyć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi sie jego konsystencja :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.