czwartek, 28 listopada 2019

Nowo艣ci listopadowe

Cze艣膰 馃榿 leci miesi膮c za miesi膮cem, ju偶 nied艂ugo 艣wi臋ta, wi臋c i czas prezent贸w 馃榿 a dzi艣 przychodz臋 z podsumowaniem nowo艣ci kosmetycznych listopada.
Skusi艂am si臋 na drugi kalendarz adwentowy, wprawdzie nie z kosmetykami, ale sami przyznacie, 偶e kalendarz z kawami te偶 jest super.
W kalendarzu znajduje si臋 fili偶anka i jeden s艂oiczek kawy, w pozosta艂ych okienkach znajduj膮 si臋 saszetki z r贸偶nymi smakowymi kawami. Jestem bardzo ciekawa czy polubi臋 te kawy.
Oba kalendarze b臋d臋 otwiera艂a na instargamie, wi臋c je偶eli jeste艣cie ciekawi co si臋 mie艣ci w poszczeg贸lnych okienkach to zapraszam w艂a艣nie tam.
Kawa, kawa, kawusia 馃槏 w艂a艣nie ten produkt mnie zach臋ci艂 do zakupu boxa od beGLOSSY "Coffee Time"
Szczeg贸艂owo poka偶臋 box w najbli偶szych dniach. A moje pierwsze wra偶enie? za ma艂o kawy! Liczy艂am np. na peeling kawowy, kt贸ry niestety nie znalaz艂 si臋 w mojej wersji pude艂ka.
Moje pozosta艂e zakupy wygl膮daj膮 tak:

w Oriflame kupi艂am wentyluj膮c膮 szczotk臋 do w艂os贸w, m贸j ulubiony 偶el do demakija偶u NovAge oraz nowo艣膰 Intensywnie nawil偶aj膮cy balsam do st贸w Feet Up

w aptece skorzysta艂am z promocji na kosmetyki Dermedic i kupi艂am nowy krem pod oczy do sk贸ry suchej i bardzo suchej, w Rossmannie kupi艂am w wyprzeda偶y Koj膮cy krem nawil偶aj膮cy r贸wnie偶 do sk贸ry suchej 
w Yves Rocher zrealizowa艂am kolejn膮 ulotk臋 i kupi艂am moj膮 ulubion膮 p艂ukank臋 z octu malinowego i dosta艂am p艂yn micelarny
w kiosku znalaz艂am w gazetce Glamour peeling do ust od Bielendy, wybra艂am smak truskawkowy (pachnie ob艂臋dnie)
Od Ambasadorki Kosmetycznej dosta艂am do przetestowania 呕el oczyszczaj膮cy do sk贸ry naczynkowej i wra偶liwej firmy BASIC Lab
Jeszcze znalaz艂y si臋 u mnie kolejne maseczki w p艂achcie, tym razem firmy MEDIENTAL. Kupi艂am je w Tesco po 5,99 z艂 za sztuk臋, no naprawd臋 za tak膮 cen臋 to 偶al by艂o nie kupi膰.
I to ju偶 wszystko. Jest urozmaicenie i s膮 nowo艣ci, kt贸re ch臋tnie przetestuj臋. 
A co wy s膮dzicie o tych kosmetykach?

8 komentarzy:

  1. Wspaniale nowosci kochana, hja ciagle zastanawiam sie nad kalendarzem adventowym ale nie moge sie zdecydowac wiec chyba nie kupie w tym roku ;)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Te偶 testowa艂am ten 偶el BASICLAB :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Zastanawia艂am si臋 nad zakupem kalendarza adwentowego Balea albo z herbatami. A, 偶e nie mog艂am si臋 zdecydowa膰, to nie b臋dzie ani tego, ani tego ... Super nowo艣ci, du偶o fajnych kosmetyk贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Fajne nowo艣ci:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsu艅
  5. Sporo tego si臋 zebra艂o. Ja jeszcze ani jednego kalendarza nie otworzy艂am, ale dwa mnie mocno kusz膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Nowo艣ci bardzo ciekawe, ja ci da艂am te maseczki i mia艂am sobie je kupi膰 i co? i by艂am w tesco i zn贸w nie kupi艂am haha Kalendarz fajny, p贸ki co okienka, kt贸re otwierasz s膮 fajne :)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.