czwartek, 18 kwietnia 2019

Mentolowy błyszczyk do ust

Cześć :) kolorówka u mnie prawie nie gości na blogu, ale też ją używam. Może od czasu do czasu powinnam coś wrzucić i pokazać co akurat gości w mojej kosmetyczce? 
W związku z tym, dziś pokaże błyszczyk, a ponieważ już dobija końca, więc to najwyższy moment, żeby go pokazać - Błyszczyk powiększający i przeciwstarzeniowy do ust od Skin Chemists.
 
Produkt dostałam wraz z pudełkiem Lookfantastic
Rose Quartz Youth Defence Lip Plump - Powiększający i przeciwstarzeniowy błyszczyk do ust. Cena w internecie to 149 zł
Kosmetyk przeznaczony do kompleksowej pielęgnacji ust, za sprawą którego zyskają one ochronę oraz piękny wygląd. Volulip stanowi związek zawierający wyciąg z rośliny Portulaca Pilosa (zwanej „kiss me quick”) oraz peptyd mimetyczny, który naśladuje obecne w organizmie ludzkim  substancje wykazujące działanie naprawcze w komórkach skóry, w tym syntezę kwasu hialuronowego. Dzięki nim usta zyskują ochronę przeciwstarzeniową oraz redukcję istniejących już uszkodzeń, co wpływa na poprawę ich struktury . Ponadto  zapewniają wargom odpowiedni poziom nawilżenia, miękkość, zwiększenie objętości oraz poprawę ich kształtu. Witamina E stanowi naturalny antyoksydant oraz ochronę przeciwsłoneczną, a dodatkowo spowalnia procesy parowania wody, sprawiając, że delikatna skóra ust jest optymalnie nawilżona oraz miękka i elastyczna. Zapobiega również podrażnieniom i działa przciwzapalnie. Olejek miętowy odświeża i wygładza usta. Działa także delikatnie drażniąco na skórę, poprawiając ukrwienie warg oraz dając efekt chłodzenia.  Wszystko to powoduje, że usta stają się idealnie powiększone, pełne i po prostu piękne
Muszę przyznać, że za cenę regularną tego błyszczyka bym nie kupiła
Tak ten błyszczyk wygląda. 
Na pierwszy zdjęciu mamy same usta.
Tutaj jest zdjęcia, gdzie na usta nałożyłam sam błyszczyk
 A tu już mam i szminkę i błyszczyk
Powiem tak, może jakiegoś efektu wow nie widać i nie ma, ale bardzo lubię ten błyszczyk za to jak pięknie pachnie mentolem i lubię to mrowienie na ustach. Poza tym w składzie mamy vitaminę E, która odpowiada za odżywienie moich ust. Dodatkowo bardzo pozytywnie jestem zaskoczona, bo ten błyszczyk mi nie skleja ust.
Podoba Wam się taki efekt? Zapraszam do pozostawienia komentarza.

15 komentarzy:

  1. Miałam kosmetyki do pielęgnacji twarzy z tej firmy i byłam z nich całkiem zadowolona. Jeśli chodzi o błyszczyk to nie znam tego kosmetyku, ale może i dlatego, że ja w ogóle po błyszczyki nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam go wcześniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za błyszczykami nie przepadam, zresztą efektu w zasadzie nie widzę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rowniez lubie takie blyszczyki, idealne na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko używam błyszczyków, wersja z mentolem może być fajna na lato.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę pomadki. Błyszczyków używałam jak byłam nastolatką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie lepiej wygląda z pomadką :) Bardzo lubię błyszczyki ale cena trochę odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie prezentuję się ten błyszczyk (i szminka) na ustach, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię błyszczyki, jednak powiększających nie używam. Jestem ze swoich ust zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam go, ale ładne różowe pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię mrowienia, więc pewnie bym go nie polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, taki delikatny, niemalże bezbarwny błyszczyk też czasami jest przydatny..., ale za taką cenę bym nie kupiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy produkt muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zamówiłam z doz on line cały zapas pomadek enilome, może jakoś specjalnie nie błyszczy ale usta są mega delikatne. Ciekawa jestem tego mentolu, więc pewnie przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt mrowienia nie zachęca do codziennego stosowania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.