środa, 20 września 2017

Wrześniowe BeGlossy :)

Cześć 😁 jak co miesiąc otrzymałam nowe pudełeczko z mojej subskrypcji beGLOSSY Beauty Factory - Fabryka piękna ruszyła pełną parą! W tym miesiącu wybrałyśmy dla Ciebie 6 produktów, które pomogą Ci odżywić ciało, twarz oraz włosy po letnich wojażach. Jest też coś ciekawego dla miłośniczek koloru na paznokciach. W pudełku znajdziesz również azjatycki produkt, który skradł nasze serca - mamy nadzieję, że spodoba się również Tobie, więc ... miłego testowania! - takie miłe słowa przeczytałam od Maji i Eli z zespołu beGlossy.
BeGlossy otrzymujemy w tradycyjnym różowym pudełeczku przewiązanym różową kokardką 😁 Jest słodko
Całość opakowana jest jeszcze w czarną bibułkę i zaklejona naklejką-plombą
Tym razem jestem bardzo zadowolona z zawartości kosmetycznej i dodatkowo całość prezentuje się pięknie 😁 W pudełku mamy pięć produktów pełnowymiarowych oraz miniaturkę - prezent.
Pierwsze co rzuciło mi się w oczy i o czym wiedziałam wcześniej, że będzie w pudełku, bo informacja o tym ukazała się na fb beGlossy tydzień wcześniej, to maseczka w płachcie.
BELLEZA CASTILLO - Maseczka do twarzy w płachcie Edge Cutimal - produkt pełnowymiarowy.
Maseczek jest cztery wersje, każda z innym obrazkiem zwierzątka. Ja otrzymałam wersję z tygryskiem - przeciwzmarszczkową, z czego jestem bardzo zadowolona.
Koreańska pielęgnacja i dobra zabawa w jednym! Każda z masek ozdobiona jest kolorowym nadrukiem przedstawiającym urocze zwierzątko. Podczas, gdy skóra chłonie intensywnie skoncentrowane składniki aktywne, jej właścicielka w międzyczasie może zmienić się w ... tygryska, owieczkę, kotka lub świnkę. Formuła masek zapewnia maksymalne efekty pielęgnacyjne przy przyjaznym dla skóry składzie, a zawarte w nadruku barwniki nie powodują alergii.
Cena: 16,90 zł / 1 szt.
Barnängen All Over Rescue Body Balm - produkt pełnowymiarowy.
Balsam do ciała, który nawilży Twoją skórę od stóp do głów. Jego bogaty skład, silne właściwości nawilżające oraz lekka formuła czynią go uniwersalnym i jedynym w swoim rodzaju. Muszę przyznać, że pięknie pachnie i faktycznie ma lekką formułę.
Cena: 34,99 zł / 200 ml
PANTENE 3 Minute Miracle - produkt pełnowymiarowy (jeden z dwóch prezentowanych na zdjęciu - ale jakoś widzę, że dostałam trzecią wersję - intensywna regeneracja). 
Wypróbuj nową odżywkę Pantene! Stosowana w codziennej pielęgnacji, w ciągu 3 minut naprawi uszkodzenia włosa, powstałe przez ostatnie 3 miesiące. Po jej zastosowaniu Twoje włosy będą odżywione i pełne blasku.
Cena: 14,99 zł / 200 ml
SYLVECO - Pomadka do ust - produkt pełnowymiarowy, jeden z czterech wariantów. Otrzymałam Pomadkę ochronną rokitnikową o zapachu cynamonu.
Pomadki Sylveco znakomicie nawilżają i natłuszczają usta, zapobiegając ich pękaniu i wysychaniu. Doskonale chronią przed słońce, wiatrem i mrozem. Zawierają naturalne składniki, takie jak wiesiołek dwuletni, rokitnik zwyczajny, brzoza biała. Regenerują, chronią i pielęgnują usta.
Cena: od 9,95 zł do 10,50 zł / 4,6 g (1 szt.)
URIAGE - Dermatologiczny żel do mycia twarzy i ciała - miniaturka 50 ml - prezent
Żel stworzony na bazie delikatnych składników myjących. Skutecznie oczyszcza nawet najbardziej wrażliwą skórę nie podrażniając jej. Woda Termalna Uriage w połączeniu z gliceryną doskonale nawilża Twoją skórę i złagodzi podrażnienia.
Cena: 63 zł / 500 ml
NEONAIL - Termiczny lakier hybrydowy - produkt pełnowymiarowy - kolor Grape Groove
Koniec z jednokolorowym wymiarem hybrydy. Pod wpływem różnicy temperatur (większej lub mniejszej niż 30oC) termiczny lakier zmienia kolor na inny, kontrastowy. Ciemnieje, gdy jest zimno, jaśnieje gdy jest cieplej.
 Cena: 29,90 zł / 6 ml 

I jak się Wam podoba zawartość?
Mnie się bardzo podoba i jestem bardzo zadowolona z tych produktów. Jedynie lakier niestety nie przyda mi się, bo hybryd nie używam, ale kolorek muszę przyznać, że jest śliczny. Wszystkie pozostałe produkty bardzo chętnie przetestuję i podzielę się z Wami moją opinią o nich.

Zapraszam do komentowania. Odwiedzam wszystkich komentujących, a jeżeli zainteresowało Cię to co piszę to zapraszam do obserwowania.

29 komentarzy:

  1. Jakie cudowności <3 Uwielbiam kosmetyki :) Post bardzo ale to bardzo mi się podoba :) A ja serdecznie zapraszam do obserwacji mojego bloga https://justaahe.blogspot.com/ i z pewnością zrewanżuję się obserwacją ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. BOSKI kolor lakieru ci się trafił - cudo!
    Jak tak czytam na blogach, to na razie każdy zadowolony z maseczki, która była w ich pudełku. Czyżby czytali w myślach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiło mi się identyczne pudełko. Jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że zdecydowanej większości akurat ta edycja przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba jedynie z maski pantene bym nie była zadowolona a reszta całkiem przyzwoita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie używam lakierów hybrydowych - więc ;) sama rozumiesz

      Usuń
  6. Ojjj, ale urocza ta tygrysia maska jest! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wrażenie, że wrześniowa paczuszka jest naprawdę świetna! Obserwuję kochana <3
    <3mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa zawartość pudełka:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawartość wygląda dość ciekawie. Przydatne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No no ;) Teraz zawartość faktycznie jest fajna i warta wydania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiła mnie pomadka i termiczny lakier :) jeszcze ich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę że zamienisz się w tygryska :D
    Świetna paczka,pierwszy raz mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo masaka, pomadka i lakieru są w rożnych wersjach 😜

    OdpowiedzUsuń
  15. Maseczka ma cudne opakowanie :D A lakier trafił Ci się w świetnym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Very interesting post! Thanks for sharing! 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście maska-tygrysek najsympatyczniejsza :D Jestem ciekawa również żelu Uriage, bo ostatnio coraz więcej słyszę o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie myślałam co zrobię z lakierem, a na odzywkę w sumie mogę się zamienić, jeszcze nie używałam, ale miałam użyć dziś :D

      Usuń
  19. Najbardziej zaciekawiła mnie odżywka Pantene, kolor lakieru również trafił Ci się ładny

    OdpowiedzUsuń
  20. z Sylveco miałam pomadkę w wersji peelingującej, mile wspominam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna zawartość pudełka. Poza tym zaciekawił mnie ten balsam.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.